Balsponsor bij S.V. Honselersdijk - Die Haghe: ReFactsOnline
vrijdag 6 mei 2022

Morgenmiddag trapt het eerste elftal om 14:30 uur weer af voor een thuiswedstrijd op Sportpark de Strijphorst. Op Super Saturday nemen de mannen van trainer André Lourens het op tegen oude bekende Die Haghe. Een kraker om 3 hele belangrijke punten, waarbij S.V. Honselersdijk door de balsponsor ReFactsOnline alvast met een mentale 1-0 voorsprong aan de wedstrijd begint.

ReFactsOnline zorgt met cloud-software ervoor dat zzp’ers en kleine ondernemers altijd en overal eenvoudig, simpel en snel verkoopfacturen en offertes kunnen maken. Naast de lage tarifering, levert het gebruik van ReFactsOnline tijdwinst op en zorgt voor minder kans op het maken van fouten. Onder andere geschikt voor startende zzp’ers die minder feeling hebben met administratie, maar toch zelfstandig snel aan de slag willen.

De cloud-software is ontwikkeld door selectiespeler Marcel Bruggeling en zijn broer Ronald. Meer informatie over ReFactsOnline is te vinden op de bedrijfswebsite en de facebookpagina.

Namens de club willen we ReFactsOnline hartelijk bedanken voor de sponsoring van de wedstrijdbal. Hopelijk draagt dit een steentje bij aan het resultaat van het eerste elftal in de belangrijke wedstrijd tegen oude bekende Die Haghe!

Van Dijk Brouwer Installatietechniek