Hoekvlaggen opruimen bespaart geld en ergernis
dinsdag 3 mei 2022

Afgelopen weekend zijn er op ons sportpark helaas twee hoekvlaggen gesneuveld. Wanneer dit gebeurt door een verdedigende actie van een recht- of linksback die met een "super sliding op de bal" de hoekvlag raakt, dan zal je niemand horen over deze schade.

Helaas was dit nu niet het geval. De hoekvlaggen zijn afgelopen zaterdag na de laatste wedstrijd niet opgeruimd, waarna dagjesmensen het nodig vonden om op zondag te gaan hockeyen of honkballen met onze hoekvlaggen.

En dat is natuurlijk bijzonder jammer, want daar zijn ze niet voor gemaakt. Nu is de club genoodzaakt om geld uit te geven aan nieuwe hoekvlaggen, geld dat we liever aan andere zaken uitgeven.

Hierbij het verzoek aan alle elftallen om er voor te zorgen dat de hoekvlaggen opgeruimd worden. Dat scheelt voor iedereen een hoop geld en ergernis.

Alvast bedankt namens het bestuur van S.V. Honselersdijk

Prins Group