Komende zaterdag: heel S.V. Honselersdijk in het nieuwe tenue
donderdag 14 april 2022

Komende zaterdag is een feestelijke dag op Sportpark de Strijphorst. De gehele vereniging speelt namelijk komende zaterdag voor het eerst in het nieuwe tenue. Uiteraard wordt hier komende zaterdag uitgebreid bij stilgestaan, samen met onder meer alle sponsoren die dit allemaal mogelijk hebben gemaakt.

Hierbij nodigen we nogmaals alle leden, vrijwilligers en sponsoren uit om deze mooie dag met ons mee te vieren. Na afloop van de thuiswedstrijd van ons eerste elftal staan er nog diverse verrassingen op jullie te wachten in de kantine. Een kleine tip van de sluier kunnen we alvast oplichten: het kan nog wel eens heel gezellig worden, en dan weten jullie meestal wel genoeg...

We zien jullie graag allemaal zaterdag terug op ons mooie sportpark, waar iedereen in het prachtige nieuwe tenue zal voetballen. Tot zaterdag!

Condubouw