Balsponsor bij S.V. Honselersdijk - Zwaluwen 30 HCSV: Van Renesse Supplies
vrijdag 1 april 2022

Zoals eerder bekend gemaakt worden dit seizoen de wedstrijdballen bij de thuiswedstrijden van het eerste elftal gesponsord. Dit weekend wordt de wedstrijdbal bij de thuiswedstrijd tegen Zwaluwen 30 HCSV gesponsord door Van Renesse Supplies.

Van Renesse Supplies is een jong bedrijf in een traditionele markt op het gebied van papierschrijvers. Middels deze instrumenten worden aangeboden meetwaarden als o.a. temperatuur, druk, spanning, grafisch visueel gemaakt. De klantenkring van het bedrijf is heel divers. Van laboratoria, testen van hogesnelheidstreintrajecten tot en met kwaliteitscontrole bij luchtvaartgerelateerde bedrijven. De verkoop geschiedt wereldwijd via het internationale distributienetwerk.

Van Renesse Supplies B.V. is trots om zaterdag balsponsor te mogen zijn bij de wedstrijd van het eerste elftal van S.V. Honselersdijk tegen Zwaluwen 30 HCSV.

Van der Meer verzekeringen