Interview Kevin Bogaards in VoetbalJournaal
donderdag 11 november 2021

Vorige maand werd eerste elftalspeler Kevin Bogaards geïnterviewd door het VoetbalJournaal. De amateurvoetbalkrant vroeg Kevin onder meer naar het verloop van zijn voetballoopbaan en de drive om, gezien zijn blessureverleden, vooral fit te blijven. Ondanks dat het interview was afgenomen voorafgaand aan de twee overwinningen, was Kevin toch positief over de resterende wedstrijden van het huidige seizoen.

“Ik wil gewoon fit blijven en wekelijks spelen op niveau. In de competitie gaat het als team nog niet zoals gehoopt. Dit seizoen is net gestart en wij hebben nog geen overwinning kunnen boeken. Ik verwacht een mooi seizoen te spelen met SV Honselersdijk na alle negatieve zaken rondom COVID-19. We hebben een goed team dat zeker mee moet kunnen draaien in de eerste klasse.”

Lees hieronder het gehele interview van VoetbalJournaal met Kevin Bogaards.

Interview Kevin Bogaards door VoetbalJournaal.

Sosef & v/d Knaap