Super Saturday: alle informatie op een rijtje
woensdag 3 november 2021

Komende zaterdag staat er met de thuiswedstrijd tegen VELO eindelijk weer een Westlandse kraker op het programma. En iedereen weet: bij zo'n Westlandse derby speel je 2 helften op het veld, maar de echte punten worden na afloop in de kantine verdeeld. Vandaar dat we er zaterdag tijdens Super Saturday weer iets moois van gaan maken.

Vanaf 16:30 is onze kantine geopend voor de gezelligste derde helft van het Westland, om 17:00 uur wordt de Super Saturday "Oh Oh Honsel" afgetrapt door DJ Aron Benjamin. We hebben naast DJ Aron Benjamin nog een verrassing in petto. Daarover later meer, we laten jullie nog even in spanning wat deze verrassing betreft.

Zoals iedereen inmiddels weet, hebben we ons met zulke evenementen wel aan wat coronaregels te houden. Om het voor jullie allemaal makkelijker te maken, zetten we hieronder alle informatie voor de komende Super Saturday op een rijtje.

Toegang Super Saturday
- Toegang tot onze kantine voor de Super Saturday is alleen mogelijk op vertoning van een geldig coronatoegangsbewijs. Bij de ingang zal de beveiliging controleren op de QR-codes, dus zorg dat je je telefoon in de aanslag hebt bij het betreden van onze kantine.
- De minimale leeftijd voor de Super Saturday is voor onze leden 16 jaar. Voor niet-leden geldt een minimale leeftijd van 18 jaar om toegang te krijgen tot onze gezellige kantine. Onze leden van 16 en 17 jaar ontvangen later nog bericht over de manier waarop zij aanwezig kunnen zijn bij Super Saturday.
- We mogen de 1,5 meter afstand loslaten en eindelijk weer gezellig met elkaar (tafel)dansen als vanouds. Dit heeft alleen wel tot gevolg dat we maximaal 75% van de capaciteit van de kantine mogen benutten. Het kan dus zijn dat op een gegeven moment de kantine 'vol' is. In dat geval verzoeken we de wachtenden om geduld te houden tot het moment dat er weer mensen binnengelaten mogen worden.

Zorg dat je zaterdag op tijd bent, zodat je niet voor verrassingen komt te staan.

Tot zaterdag, tot Super Saturday!

Sosef & v/d Knaap