Selectie bedankt voorzitter Erik Sosef
dinsdag 26 oktober 2021

Voorafgaande aan de thuiswedstrijd van ons 1ste elftal tegen WV-HEDW (0-2), was aftredend voorzitter Erik Sosef uitgenodigd voor een gezamenlijke lunch met de selectie.

In de 10 jaar dat Erik Sosef de vereniging leiding heeft gegeven zijn er rondom de selectie grote stappen gezet naar hoe het huidige selectie voetbal bij s.v. Honselersdijk is georganiseerd. Daarnaast zijn er ook veel successen geboekt als periode kampioenschappen en promoties. Succes kent vele vaders en voorzitter Erik Sosef is er daar zeker 1 van.

Na de lunch richtte aanvoerder Marcel Bruggeling het woord tot Erik Sosef om hem te bedanken voor wat hij betekend heeft voor de vereniging en de selectie. Zijn betrokkenheid bij de selectie wordt zeer gewaardeerd. Zijn aanwezigheid bij wedstrijden, een afsluitend praatje in de kleine kantine, speechen bij jubilarissen, seizoensafsluiting bij Erik en Antoinette thuis en natuurlijk zijn aanwezigheid op trainingskamp.

Op de memorabele trainingskampen hebben wij Erik niet alleen leren kennen als voorzitter, maar ook als voetballer, klaverjasser en natuurlijk als zijn alter ego Tante An.

Ter herinnering ontving Erik een door de spelersraad samengestelde canvas met actiefoto’s op één van de trainingskampen in Benidorm.

Erik bedankt!

Van der Meer verzekeringen