Pupil van de Week: Jonathan Alsemgeest
vrijdag 22 oktober 2021

Komende zaterdag speelt het eerste elftal weer een thuiswedstrijd voor de competitie. Op Sportpark de Strijphorst ontvangt het vlaggenschip van S.V. Honselersdijk om 14:30 uur de nummer 1 WV-HEDW. Het eerste elftal is er gezien de positie op de ranglijst alles aan gelegen om een goed resultaat te behalen, hopelijk gaat onze Pupil van de Week daar een handje bij helpen!

Jonathan Alsemgeest zal zaterdag een dagje meelopen met de spelers van het eerste elftal en zoals gebruikelijk bij de aftrap het eerste doelpunt scoren. We wensen Jonathan heel veel plezier toe voor komende zaterdag, hieronder stelt Jonathan zich voor aan de Honselse supporters.

Naam: Jonathan Alsemgeest
Leeftijd: 9 jaar
Ik speel in (team): JO11-1
Later word ik: Professioneel voetballer of tennisser
Mijn favoriete profclub is: Feyenoord
Mijn favoriet profvoetballer is: Ronaldo
Mijn favoriete trainers zijn: Finley, Daan en Rick
Mijn sterkste punten zijn: Verdedigen en posities bewaken, maar met links ‘m voorin erin knallen is ook een plek waar ik graag sta.
Op welke plaats speel je: Linksachter en soms midden-achter
Mijn mooiste voetbalmoment is: Trainers tegen de kinderen pas geleden, ik was verdediger en Rick schoot heel hard op ons doel, ik hield de bal tegen met m’n voet en kopte ‘m van achter in de kruising van de trainers.
Wie is je favoriete speler bij SV Honselersdijk: Luuk, Joey en Lance, m’n oude trainers! Ik hoop dat ik geluk breng zaterdag en dat het eerste dan gaat winnen.

Van der Meer verzekeringen