Tank voor de club bij Total Honselersdijk!
woensdag 18 augustus 2021

Wist jij al dat je met elke tankbeurt een bijdrage kunt leveren aan jouw favoriete voetbalclub S.V. Honselersdijk? Bij Total Honselersdijk draag je met de TOTAL Clubpas tijdens iedere tankbeurt bij aan een mooi bedrag voor onze vereniging. Een kleine moeite na afloop van het tanken, maar een groot gebaar richting onze club!

Voor iedere liter die je tankt, reserveert Total 1 CLUB punt extra voor jouw favoriete amateurvoetbalclub. Jij ontvangt je punten én wij doneren aan het eind van het voetbalseizoen het bedrag dat jij hebt gespaard aan je voetbalclub. Vandaar dat we alle leden, vrijwilligers en sponsoren willen wijze op deze leuke manier om de club een warm hart toe te dragen.

Tank jij met ons mee? Tegen alle mensen die het afgelopen jaar onze club hebben gesteund met de tankbeurten zeggen wij in ieder geval: tank-jewel!

Condubouw