Marcel Noordam in het zonnetje gezet voor jarenlange inzet
maandag 28 juni 2021

Enige tijd geleden werd bekend dat Marcel Noordam komend seizoen helaas niet meer op de Honselse voetbalvelden terug te vinden is. Na ongeveer 30 jaar vol inzet voor onze vereniging zal Marcel zich komend seizoen in gaan zetten voor VV LYRA. Uiteraard kon de club dit niet zonder passend afscheid voorbij laten gaan en dus werd Marcel uitgebreid in het zonnetje gezet.

Door middel van een onvervalste smoes werd Marcel naar ons sportpark gelokt, waar hij volledig verrast in het zonnetje werd gezet door vrienden, familie en mensen van de club. Zo waren onder meer Mario Silvius en Marcel van Dijk aanwezig om een korte toespraak te houden voor de verraste Marcel. Helaas was voorzitter Erik Sosef niet in de gelegenheid om aanwezig te zijn bij het afscheid, maar dit werd gecompenseerd door een videoboodschap van de voorzitter.

Naast de mooie woorden van bovengenoemden werd Marcel ook nog bedankt met een ingelijst shirt van S.V. Honselersdijk. Een herinnering aan de mooie jaren om thuis aan de muur te hangen!

Tegelijkertijd werd er ook afscheid genomen van trainer Maikel Middelburg, net als Marcel zal Maikel vanaf komend seizoen actief zijn bij VV LYRA. We vinden het jammer om een clubman als Maikel te moeten gaan missen, maar gunnen hem ook de kans om eens bij een andere vereniging 'een kijkje in de keuken' te nemen.

We hopen dat Maikel zijn nu al uitgebreide voetbalkennis en trainerscapaciteiten nog verder kan ontwikkelen als hoofdtrainer van de JO17-jeugd van VV LYRA. Met de goede assistentie van Marcel moet dit zonder meer goed uitpakken.

De afscheidsavond werd verder ingevuld met een gezellig hapje en een drankje, om de prettige jaren met Marcel en Maikel op een gepaste manier af te sluiten.

Hierbij willen we zowel Marcel als Maikel nogmaals bedanken voor de jarenlange inzet voor onze vereniging. We wensen jullie allebei heel veel succes toe met jullie nieuwe voetbaluitdaging, maar weet ook: de deur staat bij ons altijd open... Tot snel!

Van der Meer verzekeringen