Ab van Dijk 65 jaar!
zaterdag 27 maart 2021

Vandaag is de verjaardag van Ab van Dijk. Hij wordt vandaag 65 jaar. Een mooie mijlpaal voor Ab en zijn familie

Voor vele leden en supporters is Ab van Dijk geen onbekende. Hij werkt al vele jaren voor de voetbalvereniging en het aanspreekpunt binnen de vereniging. Ab zorgt dat het gebouw er op en top uit ziet. Hij zorgt dat de Sosefhal verhuurt wordt aan scholen en andere verenigingen, en hij ondersteunt onze vele vrijwilligers.

Ab is daarom een belangrijke schakel binnen S.V.Honselersdijk. Hij is de spil waar veel om draait. Hij is de helpende hand voor iedere vrijwilliger en zorgt dat de vereniging zo rendabel mogelijk draait.
Het bestuur is erg blij met Ab, hij altijd klaar staat voor de vereniging. Ook, wij als bestuursleden, vragen vaak de hulp van Ab.
Persoonlijk had ik geen 10 jaar voorzitter kunnen zijn, zonder de hulp van Ab. Die maakt het bestuurswerk voor mij, en andere bestuursleden, een stuk gemakkelijker.

Daarom willen we Ab vandaag in he zonnetje zetten!

Gefeliciteerd namens alle leden, supporters en betrokkenen van S.V.Honselersdijk.
Geniet van de dag, en we proosten op jouw 65e verjaardag!

Namens de besturen van S.V.Honselersdijk en de 3-essen,

Erik Sosef