Basisscholen in Honselersdijk in quarantaine
vrijdag 26 maart 2021

Beste leden.

Afgelopen week zijn er meerdere leerlingen van de basisscholen in Honselersdijk in quarantaine geplaatst wegens meerdere positieve corona gevallen.

Wij willen iedereen erop wijzen dat als iemand om wat voor reden dan ook in quarantaine moet, deze persoon ook niet naar de voetbal kan komen voor een training of wedstrijd.

Als vereniging volgen wij de RIVM regels.

Dit betekent dat wij mensen niet kunnen verplichten om een sneltest te doen maar dat wij wel iedereen, met klem willen adviseren om je verantwoordelijkheid te nemen voor jezelf, familie en de club.

Dit betekent ook dat het de trainers vrij staat om geen training te geven als er teveel positief getestten zijn, en dat het de trainer vrij staat om geen training te geven als hij/zij dit nodig acht.

Het laatste wat wij als vereniging willen is een verspreidingsbron van Corona zijn.

Helaas zijn we er nog niet!

We zijn er allemaal klaar mee maar het is de realiteit van deze tijd.

Laten we dit samen doen en iedereen gezond houden.

Condubouw