DCVH bezorgt presentje bij nieuwe pand van Westland Accountancy
woensdag 27 januari 2021

Vorige week heeft De Club Van Honsel een presentje gebracht op het nieuwe kantoor van Westland Accountancy. Voorzitter van de businessclub Jos Scheffers overhandigde, uiteraard op gepaste afstand, een plant ter decoratie van het nieuwe onderkomen van het DCVH-lid. Hiermee wenst de businessclub van S.V. Honselersdijk het fanatieke lid van DCVH veel succes en werkplezier op de nieuwe locatie.

Op de laatste dag van 2020 is Westland Accountancy verhuisd naar het gloednieuwe pand aan de Boswoning in Honselersdijk. Het pand is samen met diverse partners gerealiseerd, zo legt Paul Groenewegen uit op de website van Westland Accountancy: Paul vervolgt enthousiast: “Echt fantastisch om te zien dat we met de juiste partners hebben gewerkt, want zij zorgden boven verwachting dat alles exact volgens planning verliep. En het resultaat is top. Alles is schitterend afgewerkt en het klimaat is ingeregeld. We kunnen vanaf het nieuwe jaar – mits de corona situatie het toelaat – hier heel fijn aan het werk.”

DCVH wenst Westland Accountancy nogmaals veel succes en werkplezier toe op de nieuwe locatie, uiteraard zien we elkaar ook zo snel mogelijk weer terug op onze vereniging.

Condubouw