Hoofdsponsor Prins Group in het zonnetje gezet
maandag 9 november 2020

Afgelopen week kwam onze hoofdsponsor Prins Group met positief nieuws: het bedrijf heeft een overeenstemming bereikt met HAL Investments. Met HAL Investments heeft Prins Group een kapitaalkrachtige partner en een stabiele langetermijn-aandeelhouder erbij om de internationale groeiambities van het bedrijf te kunnen inzetten.

Voor dit positieve nieuws werd de Prins Group in het zonnetje gezet door zowel de club als onze businessclub. Door middel van een taart namens de vereniging en een bos bloemen namens De Club Van Honsel werden de felicitaties overgebracht. Hoogtepunten zijn er tenslotte om te vieren en dat doen we het liefst met elkaar!

De medewerkers van Prins Group hebben genoten van de taart en bedanken de club en DCVH voor de felicitatie. Op naar nog vele (sportieve) hoogtepunten gezamenlijk met onze hoofdsponsor!

jem-id