Balkon gesloten na waarschuwing overlast
dinsdag 22 september 2020

Het bestuur besloot afgelopen maandag per direct het balkon, gelegen naast de bar in de kantine, tot nader order te sluiten. Een ontvangen waarschuwing, na een melding van geluidsoverlast afgelopen weekend en ongepast gedrag in coronatijd, gaven hiertoe aanleiding. Om sluiting van ons hele park te voorkomen, meent het bestuur dat dit een juist besluit is.

Sportief en sociaal
S.V. Honselersdijk staat graag bekend als een sportieve en sociale vereniging. Bij verenigingen uit de regio en zeker ook bij directe omwonenden. Geluidsoverlast als gevolg van gedrag van onze leden, helpt daar niet bij. Sociaal richting de buurt en sportief doch rechtvaardig een wedstrijd spelen, wel. Dan bouwen we aan een goede reputatie. En dat is weer in ons voordeel als we straks weer na coronatijd een ouderwets gezellig SVH-feest organiseren!

Prins Group