Nieuw lid voor De Club Van Honsel: Total Green Europe
donderdag 10 september 2020

Het voetbalseizoen is in de afgelopen weken officieus afgetrapt met de bekercompetitie. De start van de competitie is aanstaande en nog voor de start van de competitie heeft de businessclub van S.V. Honselersdijk een nieuw lid mogen verwelkomen. Total Green Europe heeft zich bij de inmiddels grote club van Westlandse bedrijven gevoegd die onze voetbalclub een warm hart toedragen.

Total Green Europe is een bedrijf wat de inkoop van planten en perkgoed voor Lidl in heel Europa verzorgt. Marcel Duijvestijn van Total Green Europe heeft zelf vroeger bij S.V. Honselersdijk gevoetbald en is daarnaast een goede vriend van hoofdsponsor Geert van Veen (Prins Group). Naast dat Total Green Europe eerder een mooie kleedkamerdeur heeft gesponsord, treedt het bedrijf nu toe tot de businessclub van S.V. Honselersdijk.

We heten Total Green Europe van harte welkom bij DCVH. Laten we er gezamenlijk voor zorgen dat we vele (sportieve) hoogtepunten met elkaar mogen beleven.

Van Dijk Brouwer Installatietechniek