Zorg jij ervoor dat de kantine in het nieuwe seizoen weer geopend kan worden?
dinsdag 21 juli 2020

Beste leden,

Binnenkort gaat het nieuwe seizoen weer beginnen, een start waar we allemaal reikhalzend naar uitkijken, want we hebben nu wel lang genoeg zonder voetbal op de bank gezeten. Op 8 augustus gaat de selectie beginnen met de training, waarna alle jeugd elftallen de weken erna zich ook gaan voorbereiden op het nieuwe seizoen.

Vanaf zaterdag 29 augustus staan er dan eindelijk weer voetbal wedstrijden op de planning en dat betekent:
• Eindelijk zien we onze kinderen weer genieten van het voetbal spelletje
• Eindelijk de selectie weer aanmoedigen in die ó zo mooie 1e klasse
• Eindelijk weer alle clubleden ontmoeten langs de lijn
• Eindelijk weer een bakkie koffie, broodje, patatje en een biertje/wijntje in de kantine

Alhoewel...... we hebben nog wel 2 grote vraagtekens voordat bovenstaande doorgang kan vinden. Er sluimert nog steeds een Coronavirus in het land, dit betekent dat we afhankelijk zijn van de regels die de overheid ons op gaat leggen. Deze regels kunnen hier of daar nog wel eens wat roet in het eten gooien.

We hebben als vereniging nog een uitdaging in de kantine bezetting.
De laatste tijd hebben een aantal barvrijwilligers aangegeven om komend seizoen niet meer beschikbaar te zijn voor deze functie. Wij bedanken hen hartelijk voor alles wat zij de laatste jaren hebben gedaan, maar realiseren ons dat deze mensen wel aangevuld moeten worden met nieuwe vrijwilligers.

Hebben jullie dus, net als wij, zin om weer aan het nieuwe seizoen te beginnen? Meld je dan aan als barvrijwilliger!
Want als er geen nieuwe vrijwilligers bijkomen dan ziet het er heel somber uit voor het bakkie koffie, broodje, patatje en biertje, en zullen we de kantine dicht moeten houden.

Meld je dus vandaag nog aan bij Bianca Zwinkels via richardbianca@caiway.nl of 06-40595432.

Als er vragen zijn over het Coronabeleid binnen de club kan je de vragen per e-mail stellen aan kantine@svhonselersdijk.nl

Sosef & v/d Knaap