Voetballoze dagen... nog maar 14 dagen
zaterdag 25 juli 2020

Het zijn momenteel helaas voetballoze dagen... Een extra pittige tijd voor de voetballiefhebbers onder ons, maar dit geeft ons wel de gelegenheid om terug te blikken op een aantal wedstrijden of foto's van teams van onze vereniging of andere wetenswaardigheden over onze fijne vereniging. Deze serie ("uit de oude doos" dan wel "voetballoze dagen") gaat, hopen wij, op zijn einde lopen. Gelukkig nog maar 14 dagen tot 8 augustus, dan start de training van de selectie!

Vandaag een indirecte inzending van Honselersdijker en ex-speler van S7: Valentijn Driessen. We zien de jeugdige besnorde journalist op een klein fotootje en zijn artikel handelt over het WK voetbal van 1998 in Frankrijk. In het artikel verbaast Valentijn zich over het niveau van Mexico en schreef doodleuk, dat Mexico vergeleken kon worden met het niveau van ons eerste elftal. Toen KNVB, tweede klasse zaterdag, West III. Onterecht, ons eerste was beter en Mexico slechts de middenmotor. Foei Valentijn! We nemen aan dat dit ter zijne tijd recht gezet gaat worden. Bedankt alvast.

Ook een aardige foto in uw archief? Schiet op! we stoppen op 8 augustus. Stuur een teamfoto van een s.v. Honselersdijk team. Graag voorzien van het seizoen en het betreffende team. Meer informatie daarbij mag, denk bijvoordeeld aan: de (bij)namen van de spelers, trainers, begeleiders op de foto, de locatie waar de foto is genomen, de eindstand van dat team in het betreffende seizoen etc. etc. De foto het liefst in een voldoende groot formaat en fraaie kwaliteit. Inzendingen kunnen naar webredactie@svhonselersdijk.nl.

Blijf gezond.

Van der Meer verzekeringen