Doe mee aan de VriendenLoterij en steun S.V. Honselersdijk
dinsdag 30 juni 2020

Beste leden, vrijwilligers en supporters van S.V. Honselersdijk,

In deze coronatijd worden we geconfronteerd met lagere inkomsten, dat is een logisch gevolg van alle maatregelen. We hebben het met z’n allen goed gedaan, want inmiddels is Covid-19 nog maar in beperkte mate aanwezig, de maatregelen werpen gelukkig zijn vruchten af.

We willen bij S.V. Honselersdijk ten aller tijden onze leden het beste bieden, zoals een goede accommodatie met mooie kleedkamers, een goede kwaliteit trainings-/wedstrijdkleding en goede spelmaterialen om mee te trainen.

Dit alles willen we onze leden, vrijwilligers en supporters ook na de heftige corona-periode kunnen bieden. Na het wegvallen van alle activiteiten in en rondom onze sportkantine moeten we daarom op een creatieve manier op zoek naar nieuwe inkomstenbronnen. Eén van de initiatieven om gezamenlijk de club te steunen is de VriendenLoterij, waarbij het mes aan twee kanten snijdt.

Ik ben er van overtuigd dat dit een mogelijkheid is om de club door de turbulente tijd heen te helpen, daarom doen wij mee aan de Nationale Belmaanden van de VriendenLoteri
Vanavond tussen 19:00 en 21:30 uur kun je een telefoontje verwachten van één van onze vrijwilligers met de vraag om mee te spelen met de VriendenLoterij voor S.V. Honselersdijk. Het is de moeite meer dan waard, want:
• Minimaal 40% van jouw lotprijs gaat direct naar S.V. Honselersdijk
• Als deelnemer van de VriendenLoterij maak je maandelijks kans op fantastische prijzen. Tom Lobert, oud-selectiespeler, heeft ooit een auto gewonnen met een lot uit de Vriendenloterij… Dus het kan jou ook overkomen!

We hopen dat we een beroep kunnen doen op onze leden, vrijwilligers en sponsoren! Hoe meer loten we verkopen, hoe beter wij jullie het beste kunnen bieden. Daar gaan we samen voor toch?

Met vriendelijke groet,
Erik Sosef