Voetballoze dagen... 5 juli..., nog maar 34 dagen
zondag 5 juli 2020

Het zijn momenteel helaas voetballoze dagen... Een extra pittige tijd voor de voetballiefhebbers onder ons, maar dit geeft ons wel de gelegenheid om terug te blikken op een aantal wedstrijden of foto's van teams van onze vereniging of andere wetenswaardigheden over onze fijne vereniging. Deze serie ("uit de oude doos" dan wel "voetballoze dagen") gaat, hopen wij, op zijn einde lopen. We hanteren dus niet zoals eerder de exacte dag van terugblik, dan wel een datum. Nee terugtellen. Het lijkt wel op de terugtel-teller naar het Kerstrad. Dus, gelukkig nog maar 34 voetballoze dagen tot 8 augustus, dan start de training van de selectie!

Vandaag zien we een inzending van Henry Valstar. Een redelijk recente foto in de geest van deze serie. Slechts een kleine 20 jaar terug. We zien: S1 van het seizoen 2012-2013. Plaats van handeling is eigenlijk een ongelukkig gekozen plaats en niet eens op de middenstip van veld 1 met zicht richting de Molenlaan. Zien we veel te veel gras en veel te veel gaas, net en aluminium... Nou ja. Maakt niet uit.

De mensen op de foto luisteren naar de volgende namen: Boven, v.l.n.r.: Ed Kooij (leider), René Slegtenhorst (trainer), Morad Naimi, Mario van der Ende (vaste supporter), Marcel Duijvesteijn, Frank Vellekoop, Robbie de Brabander, Azzedine El Kahlifi, Tom van Schie, Michel van Giessen, Tom Lobert, Danny (assistent trainer), Kees Lobert (grensrechter), Suzanne Vis (verzorgster), Daniel "Moek" van der Meer (leider). Onder: Mike Mast, Leon de Brabander, Loek Grootscholten, Jerry van der Meer, Erik van Velden, Leon Strik en de pupil van de week. Wie ken zijn naam?

Het antwoord van vrijdag 3 juli is: uit bij Den Hoorn. 3-7 met 4 doelpunten van "Soos"alias "de Koelkast" Gert-Jan Sosef.

Ook een aardige foto in uw archief? Stuur een teamfoto van een s.v. Honselersdijk team. Graag voorzien van het seizoen en het betreffende team. Meer informatie daarbij mag, denk bijvoordeeld aan: de (bij)namen van de spelers, trainers, begeleiders op de foto, de locatie waar de foto is genomen, de eindstand van dat team in het betreffende seizoen etc. etc. De foto het liefst in een voldoende groot formaat en fraaie kwaliteit. Inzendingen kunnen naar webredactie@svhonselersdijk.nl.

Blijf gezond.

Van der Meer verzekeringen