Hoe verging het de E-jeugd?
woensdag 29 december 2004

De E1 doet het prima in de hoofdklasse met een vijfde plaats. De tien wedstrijden leverden 18 punten op, met een doelsaldo van 43-30. Zes wedstrijden gewonnen en vier verloren. In de najaarscompetities deed de E2 het ook prima met een tweede plaats in de tweede klasse en 29 punten na 12 wedstrijden. Een doelsaldo van 38-25 door 9 maal winst, twee gelijk en één verlies. De andere E-teams: E3 elfde in de derde klasse, twaalf wedstrijden 10 punten, doelsaldo 28-72, drie winst, één gelijk, acht verlies. E4 elfde in de vierde klasse, twaalf wedstrijden, acht punten, doelsaldo 18-54, twee winst, twee gelijk, acht verlies. E5 elfde in de vijfde klasse, twaalf wedstrijden, zes punten, doelsaldo 17-54, één winst, drie gelijk, acht verlies. E6 achtste in de achtste klasse, twaalf wedstrijden, 16 punten, doelsaldo 33-44, vijf winst, één gelijk, zes verlies. E7 herfstkampioen (zie de nieuwsflits hiervoor). E8 tweede in de negende klasse, 30 punten, doelsaldo 43-17, tien winst (en de laatste twee wedstrijden...). E9 zevende in de negende klasse, elf wedstrijden, 13 punten, doelsaldo 23-35, vier winst, één gelijk, zes verlies. Het laatst ingeschreven team bij de Sport Vereniging, de E10 werd twaalfde in de negende klasse met vier punten. Doelsaldo 15-75, één winst, één gelijkspel en tien verlierpartijen. Dat gaat zeker beter in de voorjaarscompetitie.

Zoomin'