Hoe staat de D-jeugd ervoor?
dinsdag 28 december 2004

De D1 staat op de achtste plaats. Met tien punten uit tien wedstrijden een behoorlijk resultaat in de eerste klasse. Drie winst partijen, één gelijkspel en zes verlies partijen zorgden voor een doelsaldo van 20-33. De tweede seizoenshelft gaat zeker nog punten opleveren voor de D1. De D2 lijkt het in de derde klasse niet makkelijk te hebben met een 11e plek. Twee wedstrijden winnen en je staat zomaar zesde in deze poule, waar de laatste acht ploegen dicht bij elkaar staan. Uit tien wedstrijden werden zeven punten gehaald (2 winst, 1 gelijk en 7 verlies). Het doelsaldo is 19-41. D3 heeft het wel zwaar in de vijfde klasse. Met de twaalfde plek is deze klasse duidelijk te zwaar. De D3 heeft wel 12 maal gescoord (55 tegen) , maar helaas nog geen punt gehaald. Dat wordt alleen maar beter na de winterstop. D4 staat keurig derde in de zevende klasse, met 19 punten uit acht wedstrijden en een positief doelsaldo van 29-14. Zes keer gewonnen, één keer gelijk en één keer verloren.

Condubouw