Hoe staat de C-jeugd ervoor?
zondag 26 december 2004

De C1 doet het prima in de eerste klasse met een vierde plaats en 22 punten. Na elf wedstrijden is het doelsaldo 27-15. Zeven winstpartijen, één gelijk en drie verloren. Dat wordt een goed seizoen. De C2 begon goed, maar zit nu in een dipje. Alle reden om na de winterstop weer fris te beginnen en de 10e plaats te verlaten. De C2 heeft na 10 wedstrijden twaalf punten door vier overwinningen en zes verliespartijen. Het doelsaldo is 16-26. De C3 speelde pas zeven wedstrijden (!?) en haalde negen punten. De negende plaats werd verkregen door drie winst en vier verliespartijen. Het doelsaldo staat op 9-15 en kan na de winterstop wel eens positief worden. C4 speelt net als C3 in de zesde klasse, maar dat is duidelijk te hoog. In de elf wedstrijden werden drie punten gehaald met een doelsaldo van 11-79. De C4 won dan ook maar één maal. Dat kan alleen maar beter gaan in de tweede seizoenshelft. C5 speelt ook in de zesde klasse en staat negende met 10 punten na elf wedstrijden. Het doelsaldo van 27-51 werd verkregen door driemaal winst, éénmaal gelijk en zevenmaal verlies. De C5 zal zeker nog punten pakken.

Zoomin'