Hoe staat de A-jeugd ervoor?
woensdag 22 december 2004

De A1 speelt na de degradatie van vorig seizoen in de eerste klasse en heeft ook een nieuw trainersduo. De A1 pakte uit tien wedstrijden zeven punten en heeft een doelsaldo van 8 voor en 20 tegen. Eén winstpartij is mager, maar de vier gelijke spelen geven aan dat er in de tweede seizoenshelft nog punten gepakt kunnen worden. Punten die nodig zijn om van de onderste plaatsen weg te blijven. De A1 staat nu derde van onderen.
De A2 staat een stuk hoger; tweede van boven en doet het in de vierde klasse prima. Na tien wedstrijden heeft de A2 23 punten en een doelsaldo van 45-16. Zeven overwinningen, twee gelijke spelen en slechts één verliespartij. De tweede seizoenshelft zal de A2 moeten blijven winnen om de concurrenten Maasdijk A2 en Naaldwijk A3 onder zich te houden. Wie weet wordt dit een kampioen in het seizoen 2004-2005.

Sosef & v/d Knaap