D1 vijfde op Westlands Kampioenschap
maandag 20 december 2004

Onze verslaggever ter plekke was deze keer clubscheidsrechter Kees Zandvliet en hij zag het volgende. De D1 speelde sterk en enthousiast. In een hoog tempo en sterk naar voren gericht. In de poulewedstrijden leverde dat twee gemakkelijke overwinningen op (KMD en ’s-Gravenzande VV). Eén overwinning was moeilijker, tegen Schipluiden (dat uiteindelijk derde werd!), maar wel dik verdiend. Door het naar voren gerichte spel vielen er achterin wel een paar gaten, die gelukkig niet afgestraft werden, mede omdat Jeroen de hele middag sterk keepte. In de wedstrijd tegen GDA werd er iets te veel ruimte weggegeven. Een nederlaag was het gevolg, maar we waren zeker niet de mindere van GDA, dat uiteindelijk in de finale stond. In de wedstrijden daarna zette de D1 weer orde op zaken. Toen liep het echt goed, aanvallend en met aandacht voor de verdedigende taak, waardoor de overwinningen binnen waren en uiteindelijk de 5e plaats werd verdiend.

Prins Group