E8 blijft als enige ongeslagen
zondag 12 december 2004

De E8 won ook de laatste wedstrijd voor de winterstop, maar is nog geen 'winterkampioen'. VFC E9 heeft ook nog alle wedstrijden gewonnen. De onderlinge wedstrijd moet waarschijnlijk de winnaar opleveren. B2 verloor de eerste wedstrijd van deze competitie tegen concurrent Spaland B2.
De andere winnaars dit weekend A2 0-9, B1 3-1, C1 0-1, C3 2-1, M1 6-0, D4 3-5, E1 15-1, E2 1-2, E4 1-5, E6 1-5 en E7 11-0. F2 (2-2) en F8 (1-1) speelden gelijk. Verlies was er o.a. voor de A1 tegen de nummer 2 van de ranglijst Neptunes A1. De foto's geven het wedstrijdbeeld aan: S.V. Honselersdijk liep vooral achter de tegenstander aan, dat was dan ook de betere ploeg.
Net als bij de senioren is er ook bij jeugd wat op te merken. De D1 moest helaas door onze clubscheidsrechter gestaakt worden, waarbij de begeleiding van de tegenstander niet vrijuit ging. Ook bij B1 liepen de gemoederen vooral langs de lijn hoog op.
De vraag is waarom begeleiders van voetbalelftallen (die waarvoor dit geldt) het niet voor elkaar krijgen om spelers respect voor de tegenstander, maar vooral voor de scheidsrechter bij te brengen.
Kerstmis is daarvoor een mooie gelegenheid om eens in de spiegel te kijken en je af te vragen waar dit nu allemaal over gaat.

jem-id