Sponsoren in het zonnetje gezet met Paaspresentje
zondag 12 april 2020

Voor iedereen is het momenteel een ingrijpende tijd door het heersende Coronavirus. Onze sponsoren, op wie wij het hele jaar door kunnen bouwen, worden helaas ook getroffen door de gevolgen hiervan. Vandaar dat we onze vaste sponsoren in dit zonnige Paasweekend een hart onder de riem willen steken, iedereen kan tenslotte wel wat positiviteit gebruiken!

Namens de sponsorcommissie zijn Ab en Robin van Dijk maar liefst 2 dagen op pad geweest om de bord-/kledingsponsoren en de leden van De Club Van Honsel een Paaspresentje te bezorgen. Het resultaat mocht er zijn: bij ruim 160 sponsoren werd het presentje dankbaar in ontvangst genomen. De typisch Westlandse attentie vol kleur en geur geeft hoop voor de toekomst! Naast onze sponsoren is er vanochtend met de bezorg-hulp van Marcel van Dijk ook nog aan de groep kwetsbare ouderen gedacht die S.V. Honselersdijk een warm hart toedragen.

Via deze weg willen we namens het bestuur, de directie en de sponsorcommissie van S.V. Honselersdijk onze sponsoren nogmaals bedanken voor de jarenlange steun aan onze club. Zie het Paaspresentje als een hart onder de riem in deze moeilijke tijd, hopelijk zien we elkaar snel weer op Sportpark de Strijphorst!

Van der Meer verzekeringen