Belangrijke update rondom het Coronavirus
vrijdag 13 maart 2020

In navolging op de eerste berichtgeving van gistermiddag over het sluiten van het sportcomplex in verband met het Coronavirus, delen we vandaag een nieuwe update over dit belangrijke onderwerp. In onderstaande update worden de maatregelen duidelijk uitgelegd, zodat voor iedereen duidelijk is wat er de komende tijd wel/niet mag op Sportpark de Strijphorst.

Het moge duidelijk zijn dat we in alle beslissingen het dringende advies van de KNVB en het RIVM opvolgen, de maatregelen die zij treffen zijn leidend in onze beslissingen.

Alle sportactiviteiten geschrapt tot en met 31 maart
Er zullen tot en met 31 maart geen sportactiviteiten plaatsvinden op ons sportpark. Dit houdt in dat op advies van de KNVB alle trainingen en (oefen)wedstrijden zijn afgelast. Daarnaast zullen ook alle activiteiten in de Sosefhal geen doorgang vinden. Een uitzondering hierop zijn de scholen die overdag lessen volgen in de sporthal. We stellen als sportclub zijnde slechts de faciliteiten ter beschikking, de beslissingen die de scholen nemen over het wel of niet doorgaan van de lessen in de Sosefhal zijn hierin leidend.

Kantine gesloten: GEEN Super Saturday
Net als de overige ruimtes van ons sportcomplex, is ook de kantine gesloten tot en met 31 maart. Dit houdt ook in dat de Super Saturday, die voor morgen gepland stond, niet door kan gaan. We snappen dat er veel mensen uitkeken naar het debuut van het concept Strijphaven in onze kantine. De organisatie zal zich erover buigen om in de toekomst alsnog dit concept te introduceren op een Super Saturday.

Walking Football tot nader bericht verplaatst
Komende week stond de eerste training voor het Walking Football bij S.V. Honselersdijk gepland. In navolging op andere activiteiten zal ook dit niet doorgaan. Tot nader bericht wordt de eerste training van het Walking Football verplaatst.

Updates rondom de maatregelen
De komende periode zullen we onze leden en vrijwilligers via de website en social media kanalen op de hoogte houden van updates over de getroffen of nog te treffen maatregelen. Alleen indien er belangrijke mededelingen zijn die afwijken van het huidige beleid zal dit gecommuniceerd worden. Met deze manier van communicatie hopen we als vereniging rust en duidelijkheid te creƫren bij onze leden en vrijwilligers.

Bovenal hopen we dat onze leden en vrijwilligers goed om zullen gaan met de maatregelen die de KNVB en het RIVM hebben getroffen. We hopen dat het Coronavirus zo spoedig mogelijk bestreden wordt, zodat we snel weer mooie momenten op ons sportpark kunnen beleven met elkaar. Tot die tijd vragen we eenieder om de voorzorgsmaatregelen zo secuur mogelijk op te volgen.

Van Dijk Brouwer Installatietechniek