BELANGRIJK: Sportcomplex gesloten in verband met Coronavirus
donderdag 12 maart 2020

Zoals niemand ontgaan kan zijn, heeft het RIVM besloten dat er extra maatregelen getroffen moeten worden in verband met het heersende Coronavirus. Dit geldt voor alle grootschalige evenementen, dus ook voor alle (sport)activiteiten die op ons sportcomplex plaatsvinden. Daarop hebben we besloten om het sportcomplex minimaal tot en met maandag te sluiten voor zowel binnen- als buitenactiviteiten. Dit betekent dus dat er geen trainingen en wedstrijden plaats zullen vinden op ons sportpark.

De KNVB heeft daarnaast besloten om alle competitiewedstrijden tot en met eind maart te schrappen. Meer informatie hierover volgt zo spoedig mogelijk.

Houd onze website en social media kanalen in de gaten voor meer informatie over de maatregelen die aangaande het Coronavirus getroffen zullen worden.

Condubouw