Guy Tanguy stopt als Bestuurslid TC
vrijdag 6 maart 2020

Guy Tanguy heeft het bestuur laten weten dat hij per direct stopt als Bestuurslid TC bij onze club. De reden dat Guy stopt als Bestuurslid TC, is dat er verschillende inzichten zijn in hoe de functie uitgevoerd dient te worden. Bestuurslid TC is een functie die veel tijd en energie vergt. Daarin is het prettig als je steun en waardering voelt voor het beleid dat je wilt voeren.

Nieuwe organisatie TC
In de tijd dat S.V. Honselersdijk naarstig op zoek was naar een hoofd TC en de functie lange tijd vacant was, pakte Guy de handschoen op en ging het avontuur aan. Dat getuigd van lef! De functie was destijds nieuw binnen de club omdat we als vereniging de TC qua organisatie anders wilden inrichten. Guy werd gevraagd daaraan een eigen invulling geven en dat heeft hij goed gedaan. In samenwerking met zijn team TC leden, zorgde hij er voor dat een goede groep trainers voor de diverse teams stond en nog steeds staat. Voor het nieuwe seizoen zijn bijna alle secties voorzien van goede, capabele trainers.

Altijd welkom
Als bestuur van S.V. Honselersdijk respecteren wij de keuze van Guy en vind het jammer dat we als Bestuurslid TC afscheid van hem moeten nemen. S.V. Honselersdijk bedankt Guy voor de tijd en de energie die hij in de club stak. Wij complimenteren Guy met wat hij de afgelopen 3 jaren heeft bereikt. Uiteraard zien we Guy als supporter graag op de club en is hij altijd welkom in de bestuurskamer!

Erik Sosef
Voorzitter S.V. Honselersdijk