Nieuw lid voor de businessclub: LS Palletgroep
vrijdag 28 februari 2020

De businessclub van S.V. Honselersdijk heeft afgelopen week opnieuw een nieuw lid mogen verwelkomen. LS Palletgroep uit Hoek van Holland heeft zich aangesloten bij De Club Van Honsel, waardoor er nu 63 bedrijven uit de regio zijn aangesloten bij DCVH.

LS Palletgroep is van oorsprong een Honsels bedrijf, aangezien het in 1982 bij de oprichting gevestigd was aan de Zwethlaan in Honselersdijk. Momenteel is het bedrijf gevestigd in Hoek van Holland en Standdaarbuiten, waarbij het bedrijf de afgelopen jaren het machinepark flink heeft uitgebreid. Hierdoor kunnen ze kostenbesparend en efficiƫnt werken en is het vele malen minder belastend voor de werknemers.

We heten LS Palletgroep van harte welkom bij onze businessclub, hopelijk gaan we gezamenlijk op alle gebieden een succesvolle periode tegemoet. Meer informatie over het nieuwste lid van DCVH is terug te vinden op de website van LS Palletgroep.

Prins Group