Vrijwilligersavond op vrijdag 24 april: Rabo-pubquiz
vrijdag 21 februari 2020

Enkele weken geleden is Ron van Dijk uitgeroepen tot Sportvrijwilliger van het Jaar 2019 van de Gemeente Westland, een categorie van de Westlandse Sportprijzen die werd gesponsord door Rabobank Westland. Door de sponsoring van deze ronde kreeg Ron namens Rabobank Westland het aanbod om iets moois te organiseren voor alle vrijwilligers van S.V. Honselersdijk.

Ron heeft voorgesteld om dit initiatief te gebruiken voor een pubquiz voor alle vrijwilligers van S.V. Honselersdijk, iets wat door alle betrokkenen uiteraard met enthousiasme werd toegejuicht. Namens de club willen we hier nog een schepje bovenop doen door de jaarlijkse vrijwilligersavond ook op deze prachtige avond te organiseren, zodat er een compleet verzorgde avond vol gezelligheid ontstaat, exclusief voor onze gewaardeerde vrijwilligers.

Dit betekent dat op vrijdag 24 april vanaf 20:00 uur de jaarlijkse vrijwilligersavond, inclusief een Rabo-pubquiz voor alle vrijwilligers georganiseerd zal gaan worden. Heb je geen interesse om deel te nemen aan de pubquiz? Geen probleem, je bent als vrijwilliger zijnde van harte welkom om gezellig een drankje en een hapje te komen doen tijdens deze avond. De vrijwilligers van S.V. Honselersdijk zullen halverwege maart per mail een uitnodiging ontvangen voor deze compleet verzorgde avond, hierin staat ook meer informatie over het inschrijven voor de Rabo-pubquiz.

Van der Meer verzekeringen