Voorbeschouwing: Die Haghe - S.V. Honselersdijk
vrijdag 7 februari 2020

Het eerste elftal van S.V. Honselersdijk is meer dan uitstekend begonnen aan de tweede competitiehelft. De winstpartij op bezoek bij RVVH werd vorige week opgevolgd met een klinkende 3-0 overwinning op Voorschoten'97. Tegen de voormalige ploeg van hoofdtrainer André Lourens wisten Brian Valstar (2x) en Kevin Bogaards het net te vinden voor de oranjehemden.

De ingezette stijgende lijn van de tweede seizoenshelft kan vanmiddag een mooi vervolg krijgen voor het vlaggenschip van S.V. Honselersdijk. Om 14:30 uur zal er op Sportpark Ockenburgh afgetrapt worden voor de uitwedstrijd tegen Die Haghe. De tegenstander van vandaag heeft net als het eerste elftal van S.V. Honselersdijk in de afgelopen seizoenen een enorme sprong gemaakt en is hierdoor ook van de 3e klasse naar de 1e klasse opgeklommen.

Dit seizoen doet Die Haghe vooralsnog keurig mee om de bovenste plaatsen in de middenmoot, momenteel bezet de thuisploeg van vandaag de 3e plaats met 23 punten uit 14 duels. De oranjehemden zijn op een 11e plaats terug te vinden met 15 punten uit 14 duels. De heenwedstrijd in de eerste competitiehelft resulteerde in een 2-1 thuisoverwinning voor de Honselersdijkers.

De wedstrijd zal vanmiddag om 14:30 uur in gang worden gefloten door scheidsrechter Korbee. We hopen alle Honselse supporters weer langs de lijn terug te zien! Tot vanmiddag!

Zoomin'