Ron van Dijk extra in het zonnetje gezet door de club en DCVH
maandag 3 februari 2020

Vorige week werd Ron van Dijk tijdens het Westlandse Sportprijzen Gala verkozen tot Sportvrijwilliger van het Jaar 2019. Afgelopen zaterdag greep zowel de club als de businessclub de gelegenheid aan om na afloop van de wedstrijd van het eerste elftal Ron nog extra in het zonnetje te zetten.

Uit handen van voorzitter Erik Sosef en bestuurslid Trudie van Giesen ontving Ron namens de club een mooi bloemenboeket, waarna De Club Van Honsel in de persoon van voorzitter Jos Scheffers nog een dinerbon aan Ron mocht overhandigen namens de leden van DCVH.

Uitzending Westlandse Sportprijzen
Het gala van de Westlandse Sportprijzen werd afgelopen donderdag live uitgezonden door WOS TV. Uiteraard zijn de beelden op de website van de WOS nog terug te kijken, zodat niemand het moment supreme van Ron van Dijk hoeft te missen. Bekijk de beelden via onderstaande link.

Bekijk hier de uitzending van de Westlandse Sportprijzen

Van Dijk Brouwer Installatietechniek