Nieuw lid voor De Club Van Honsel: Holland Tuinbouw Systemen
dinsdag 21 januari 2020

Het nieuwe kalenderjaar is goed begonnen voor de businessclub van S.V. Honselersdijk, aangezien wederom een Westlands bedrijf zich heeft aangesloten bij de businessclub. Holland Tuinbouw Systemen heeft zich met ingang van dit jaar aangemeld bij De Club Van Honsel.

HTS verzorgt onder meer kassen, gevels en scherming voor tuinbouwbedrijven. Van het eerste ontwerp tot en met de installatie ter plekke streven ze daarbij een helder doel na: kwaliteit leveren, op tijd! Het bedrijf selecteert de beste materialen, maakt gebruik van de meest moderne technieken en ontwikkelt eigen systemen die voldoen aan de meest actuele normen.

De businessclub van S.V. Honselersdijk heet HTS van harte welkom als nieuw lid, we hopen samen een mooie, succesvolle toekomst tegemoet te gaan!

Prins Group