Sportieve opening van het nieuwe jaar voor DCVH
dinsdag 14 januari 2020

De Club Van Honsel heeft het nieuwe jaar op een sportieve wijze met elkaar afgetrapt. Op zaterdag 4 januari vond er een gezamenlijke nieuwjaarsborrel plaats, waarna de leden van de businessclub het tegen elkaar opnamen tijdens een onderling tennistoernooi op TC Honselersdijk.

Bij het officiƫle gedeelte van de nieuwjaarsborrel nam voorzitter Jos Scheffers het woord om alle aanwezige leden van DCVH een gezond 2020 toe te wensen. Na een korte borrel met een heerlijk buffet werd er begonnen aan het sportieve gedeelte. Uiteindelijk was het Heidi Aarse die er met de winst vandoor ging, waarbij het podium compleet werd gemaakt door runner-up Teun Valstar en Sara Sosef.

Een zeer geslaagde aftrap van het nieuwe kalenderjaar met de businessclub van S.V. Honselersdijk, die ook dit jaar weer interessante uitjes met elkaar zullen gaan beleven.

jem-id