Nieuwe sponsor voor G1
vrijdag 27 december 2019

Nadat we enkele weken geleden een nieuwe sponsor voor de G2 mochten begroeten was het nu de beurt aan de G1. Ook zij zijn dit jaar in een nieuw tenue, voorzien van sponsor vermelding, gestoken. De firma Marco Janknegt Transport heeft afgelopen zomer tijdens de jaarlijkse BBQ besloten om de G1 te gaan sponsoren.

Marco Janknegt verzorgt niet alleen de voetbal tenues maar was ook zo vriendelijk om voor trainingspakken te zorgen. Aangezien de spelers van de G1 die grote vrachtwagens weleens van dichtbij wilden zien zijn zij met z’n allen naar Marco Janknegt gegaan.

Hierbij hebben zij aan Marco een ingelijst shirt overhandigd, een lijst die een prachtig plekje krijgt. Wij willen Marco nogmaals hartelijk bedanken voor zijn support aan onze vereniging.

Sosef & v/d Knaap