Pupil van de Week: Armin van der Hoek
donderdag 5 december 2019

Komende zaterdag speelt het eerste elftal een thuiswedstrijd voor de competitie tegen oude bekende Brielle. Het gelijkspel van afgelopen zaterdag op bezoek bij VELO (1-1) en de winstpartijen van de concurrentie hebben ervoor gezorgd dat het vlaggenschip van S.V. Honselersdijk is afgezakt naar de 12e plaats op de ranglijst.

Een winstpartij is dus hard nodig voor het elftal van trainer André Lourens en hopelijk gaat de Pupil van de Week daarbij helpen. Armin van der Hoek zal zaterdag een dagje meelopen met de spelers van het eerste elftal en zoals gebruikelijk bij de aftrap het eerste doelpunt scoren. We wensen Armin heel veel plezier toe voor komende zaterdag, hieronder stelt Armin zich voor aan de Honselse supporters.

Naam: Armin van der Hoek
Leeftijd: 10 jaar
Ik speel in (team): JO11-2
Later word ik: Vrijwilliger bij S.V. Honselersdijk