S.V. Honselersdijk volop in beeld in aanloop naar kraker tegen VELO
zaterdag 30 november 2019

Vanmiddag staat voor het eerste elftal van S.V. Honselersdijk een heuse Westlandse kraker op het programma. In Wateringen wordt er om 14:30 afgetrapt voor de uitwedstrijd tegen VELO. De belangen zijn groot bij deze wedstrijd, aangezien zowel S.V. Honselersdijk als VELO in de onderste regionen van de eerste klasse bivakkeren.

In aanloop naar de kraker van vanmiddag is S.V. Honselersdijk de afgelopen dagen meerdere malen in het nieuws verschenen. Zo stond hoofdtrainer André Lourens donderdag met een groot interview in het AD Westland, waarin hij onder meer aangaf dat iedere speler tot op het bot gemotiveerd is om vanmiddag een overwinning te behalen.

Zo ook centrale verdediger Ruben de Groot, hij mocht bij WOS TV aanschuiven om vooruit te blikken op het treffen van vanmiddag. In het item dat op de website van de WOS terug te zien is, legde Ruben uit hoe het aantal blessuregevallen een van de oorzaken was voor een wisselvallige competitiestart.

Zowel VELO als S.V. Honselersdijk kende een matige start van het seizoen, maar dat doet er vandaag allemaal niet meer toe. Wanneer het fluitsignaal vanmiddag om 14:30 klinkt voor de aftrap, telt er nog maar 1 ding: de 3 punten.

Tot vanmiddag!

Van Dijk Brouwer Installatietechniek