DCVH-leden steunen fietstocht door Tanzania en Kenia van GEF
dinsdag 12 november 2019

Van donderdag 17 oktober tot zondag 27 oktober hebben 82 deelnemers, waaronder een aantal leden van DCVH, deelgenomen aan de GEF Kenya Classic 2019 door Tanzania en Kenia. Hierbij hebben zij de projecten van Girls Empowerment Foundation, die mede met door deze tocht ondersteund worden, bezocht.

De fietstocht was superleuk; de deelnemers konden ervaren dat met de steun van velen uit het Westland een school is neergezet waar kwalitatief goed onderwijs verzorgd wordt. Daarnaast is Henny's Children's Home bezocht waar de afgelopen jaren gemiddeld 65 weesmeisjes zijn opgevangen.

Verbazend was het om te zien dat oude sponsorkleding die bij SVH is "afgeschreven" hier nog zo goed wordt gebruikt. Kijk voor meer informatie over deze stichting eens op www.girlsempowermentfoundation.nl

Zoomin'