DCVH op bezoek bij Gast is Koning
vrijdag 8 november 2019

Vorige week vrijdag is De Club Van Honsel (DCVH) op bezoek geweest bij Gast is Koning van Frank Heijneman. Hij liet aan de aanwezige leden van de businessclub zien hoe Café de Burcht helemaal verbouwd is en vertelde onder meer over de plannen die zij met de locatie hebben. Het belangrijkste hierbij was wel dat het in de familie bleef.

Naast de leuke anekdotes die Frank ons vertelde over wat hij zoal heeft meegemaakt, kregen de bezoekers ook meer over het bedrijf zelf te horen. Zo is Gast is Koning een uniek gastvrijheidsconcept omdat ze meer doen dan alleen trainen. Het bedrijf entertaint met een enthousiaste aanpak en bouwt voort op de feedback van de mystery guests.

De avond werd nog aangevuld met een optreden van Comfort en Joy, wat zonder meer goed in de smaak viel bij de aanwezige leden van DCVH. We kunnen opnieuw terugkijken op een goedverzorgde en leuke avond, we kijken nu al uit naar het volgende uitje van de Honselse businessclub.

jem-id