Nando Kok gehuldigd voor 150 wedstrijden in het eerste elftal
maandag 4 november 2019

Afgelopen weekend werd Nando Kok voorafgaand aan de thuiswedstrijd tegen Die Haghe (2-1) gehuldigd voor het spelen van 150 duels in het eerste elftal van S.V. Honselersdijk. Na een korte toespraak van voorzitter Erik Sosef mocht Nando uit handen van Henk van Renesse de bijbehorende bos bloemen in ontvangst nemen.

Nando debuteerde in het seizoen 2013/2014 in het eerste elftal, nadat hij eerder als A-junior al eens zijn debuut bij het tweede elftal had gemaakt. In zijn debuutwedstrijd tegen MVV'27 speelde Nando opvallend genoeg als centrale verdediger, terwijl de Honselse supporters hem de afgelopen jaren als aanvaller in het veld hebben zien schitteren. In de afgelopen jaren speelde Nando een prominente rol in de promotie naar de eerste klasse, wat dan ook het absolute hoogtepunt in zijn voetbalcarrière bij S.V. Honselersdijk is.

Namens de club willen we Nando nogmaals feliciteren met het behalen van dit mooie jubileum en we hopen dat Nando nog vele sportieve hoogtepunten met de club mag beleven!

Zoomin'