Spaar vanaf 28 oktober alle Honselse toppers bij JUMBO
zaterdag 26 oktober 2019

Vandaag was op de club het kick-off moment om de actie officieel af te trappen, namens JUMBO-Koornneef en S.V. Honselersdijk was een afvaardiging aanwezig voor dit officiële gedeelte in de bestuurskamer. Na de gezellige kick-off konden de supermooie boeken worden uitgedeeld aan de aanwezige coördinatoren en/of leiders die de verspreiding verzorgen naar de ruim 400 deelnemers van de JUMBO-spaaractie. Voor die coördinatoren en/of leiders die vandaag niet in de gelegenheid zijn geweest om de boeken op te halen, is er maandagavond de gelegenheid om de boeken op te halen in het clubgebouw.

De (individueel) gefotografeerde leden vinden op hun gepersonaliseerde album ook een unieke code waarmee zij kunnen inloggen op www.myclubstars.store. Via deze webshop heb je de mogelijkheid om posters, mokken en/of sleutelhangers met je eigen sportplaatje te bestellen.

Maandag a.s. gaat de JUMBO-spaaractie met alle voetballers van S.V. Honselersdijk van start, waarbij alle klanten bij elke 10 euro aan boodschappen 1 pakje met plaatjes ontvangen. Daarnaast zijn de plaatjes ook verkrijgbaar bij diverse actieproducten, waarmee je de lokale helden nog sneller bij elkaar spaart! Bij de volgende JUMBO-winkels zijn de voetbalplaatjes verkrijgbaar, Naaldwijk, Kwintsheul en Wateringen.

Prins Group