Nieuwe hoofdtrainer hartelijk welkom geheten door DCVH tijdens avond in Café Bij 't Hof
maandag 7 oktober 2019

Vorige week vrijdag heeft De Club Van Honsel de nieuwe hoofdtrainer André Lourens welkom geheten tijdens het eerste gezamenlijke uitje van dit seizoen. In Café Bij 't Hof werd met elkaar geproost op een hopelijk sportief succesvol seizoen.

Tijdens het uitje van de businessclub nam Erik Sosef, de voorzitter van S.V. Honselersdijk, het woord om de nieuwe hoofdtrainer welkom te heten namens de (business)club. Hierbij werd ook Frank van Zijl als trainer van het tweede elftal aan de tand gevoeld, wat tot enkele hilarische momenten leidde.

De gezellige avond in de Honselse stamkroeg was een mooie seizoensopener voor De Club Van Honsel, waarbij er nog veelbelovende uitjes staan te wachten in dit seizoen. Bij het volgende evenement voor de leden van de businessclub zal er uiteraard opnieuw een verslag op de website verschijnen!

Van der Meer verzekeringen