Nieuwe rookplek aan buitenkant kleedkamers, gelieve niet onder de trappen te roken
dinsdag 17 september 2019

Voorheen werd er met grote regelmaat gerookt bij de hoofdingang van de kleedkamers. Aangezien we een sportvereniging zijn die graag aan het welzijn van de leden en alle overige bezoekers van het sportpark denkt, vragen we alle rokers niet meer te roken bij de kleedkameringang onder de trappen van de kantine. Als alternatief is er voor de rokers aan de zijkant van de kleedkamers een speciale plek gecreƫerd met een paal waar de sigaretten in weggegooid kunnen worden.

Door het verplaatsen van de rookplek zullen de voetballers die naar het veld toe gaan of van het veld af komen niet direct in aanraking komen met de schadelijke rook. We vragen al onze leden om het rookverbod onder de trappen in acht te nemen en bij de behoefte om te roken de hiervoor bestemde rookplek op te zoeken. Laten we er met z'n allen voor zorgen dat alle leden in gezonde omstandigheden onze favoriete sport kunnen uitoefenen!

Van Dijk Brouwer Installatietechniek