Gezocht: archivaris voor de club
woensdag 11 september 2019

Na jarenlange inzet voor de club heeft Siem Herrewijnen aangegeven dat hij zijn functie als archivaris van S.V. Honselersdijk over wil dragen aan een opvolger. Siem gaat meer van zijn pensioen genieten en dat is hem van harte gegund, vandaar dat we per direct op zoek zijn naar een nieuwe archivaris.

Vind jij het leuk om belangrijke informatie van de club in de opgebouwde archiefsystemen op te slaan en voor een goede informatiestroom binnen de club te zorgen? Twijfel dan niet en meld jezelf aan om de opvolger van Siem te worden! Aanmelden kan via een mail naar secretaris@svhonselersdijk.nl. Uiteraard is Siem bereid om alle zaken van het archief zorgvuldig over te dragen, dus je kunt perfect in je nieuwe rol als archivaris rollen!

Zoomin'