A.s. zaterdag: S4 - Oud S4
dinsdag 10 september 2019

Na ieder seizoen is het altijd een komen en gaan van spelers in diverse team. 25 jaar geleden stopten enkele selectiespelers en vormden destijds "het vierde". Zo veel jaren later zijn er vele spelers die stopten met het selectievoetbal, maar het eigenlijk ook niet konden loslaten. Zij vormden een clubje onder strakke regie van het teammanagement met verplichte afmeldingen, wasbeurten, scheidsrechtersbeurt, bardiensten, rijbeurten, statistiek, opstellingen en tactisch plan net zoals een trainingskamp en seizoensafsluiting.

Alleen na zoveel jaren komt ook voor de oude(re) garde een tijd van stoppen. Om dit niet zomaar voorbij te laten gaan, heeft het teammanagement van S4 een heuse afscheidswedstrijd georganiseerd. En zoals dat hoort wordt deze gespeeld tegen oud S4. Na de bekerwedstrijd van S4 wordt er rond 17:30 uur afgetrapt op veld 1 waar beide aanvoerders André en Marko Penning zullen poten om de teams samen te stellen. Hierna spelen de oude en oudere mannen onderling 2 x 20 minuten (of zo korter) en is er na afloop muziek geregeld in de kantine.

Dan worden de mannen bedankt voor bewezen diensten. Zie foto, v.l.n.r.: Ricardo van der Voort, Dennis Barendse, André Penning, Gert-Jan Otto, Marko Penning en Erwin Bouwman. Niet op de foto Gert-Jan "Soos" Sosef. (Let trouwens even op de kleur van de kicksen)

Komt u na de wedstrijd van het eerste tegen Westlandia ook snel terug naar "de Dijk" om nog even een kort wedstrijdje te bekijken? Legendarische namen als Deuk, Ard, Nicolai, Marco, Joseph, Ruk, El Flaco, Ries, Kees, Lange, Henri en Klep mixen zich onder de huidige S4 spelers. Tot zaterdag!

Zoomin'