Morgenmiddag: S.V. Honselersdijk - HMSH
vrijdag 6 september 2019

Het bekeravontuur van het eerste elftal wordt morgen vervolgd met een thuiswedstrijd tegen HMSH. Het elftal van trainer André Lourens wist vorige week de bekercampagne goed te starten met een 1-3 overwinning op Deltasport, waarna dit weekend HMSH een bezoek brengt aan Sportpark de Strijphorst.

Afgelopen dinsdagavond werkten de oranjehemden nog een oefenwedstrijd af tegen de zondagafdeling van Westlandia, een wedstrijd die eindigde in een krappe 2-3 nederlaag. Doordat HMSH net als Westlandia in de competitie uitkomt in de zondagafdeling van het amateurvoetbal zal de wedstrijd op een voor ons ongebruikelijk tijdstip afgewerkt worden. Om 17:00 uur zal de thuiswedstrijd van het eerste elftal in gang worden gefloten door scheidsrechter de Graaf.

We zien iedereen zaterdag weer graag langs de lijn terug om met z'n allen de 3 punten uit het vuur te slepen!

Zoomin'