Oproep van voorzitter Erik Sosef
dinsdag 27 augustus 2019

Na een welverdiende vakantie gaat voor iedereen het voetbalseizoen gelukkig weer beginnen. Ik hoop dat iedereen een leuke vakantie heeft gehad en goed uitgerust is teruggekeerd.

Voor het bestuur en de vele commissies is het momenteel een drukte van belang om voor alle leden (lees: jullie kinderen) een goed georganiseerd seizoen voor te bereiden. Trainers, leiders, kantinemedewerkers. Voor vele functies hebben we mensen nodig.

Om dat voor elkaar te krijgen, hebben we, zoals het in een vereniging hoort, de steun nodig van vrijwilligers. Met name achter de bar en in de keuken hebben we mensen nodig. Geef je op, om samen met een vriend en/of vriendin, een bardienst te draaien. Het is leuker dan je denkt en je helpt de vereniging enorm.

S.V. Honselersdijk zal nooit de gelegenheid bieden om vrijwilligerswerk af te kopen. Want dat hoort niet bij de definitie van een vereniging. Dus ook niet bij een club als S.V.Honselersdijk.

Wij willen ons inzetten om voor jullie, en jullie kinderen, een leuk en mooi voetbalseizoen te organiseren maar dan hebben we jullie hulp hard nodig!

Alleen kunnen we niks, samen kunnen we alles.

Erik Sosef

Zoomin'