Herinnering: geef toestemming voor de Jumbo Koornneef voetbalplaatjesactie
donderdag 22 augustus 2019

Enige tijd geleden kondigden we op de website en onze social media kanalen al aan dat we eind dit jaar zullen deelnemen aan de voetbalplaatjes actie van Jumbo Koornneef. Vanaf 28 oktober 2019 zijn straks S.V. Honselersdijk plaatjes verkrijgbaar bij Jumbo Koornneef Kwintsheul! Alle teams van S.V. Honselersdijk krijgen de kans om mee te doen aan de plaatjesactie, zodat je straks heel S.V. Honselersdijk bij elkaar kunt sparen bij Jumbo Koornneef.

Zorg er alleen wel voor dat je digitaal toestemming hebt gegeven voor deelname aan de plaatjesactie, anders kan je helaas niet meedoen... Wil je weten hoe je toestemming geeft? Dat lees je hieronder!

Binnenkort zal een professionele fotograaf iedereen bij onze club komen fotograferen. Wanneer je met jouw team verwacht wordt, laten we z.s.m. weten. Er is overigens geen verplichting om deel te nemen aan deze plaatjesactie. Om van jouw foto zo’n fraai plaatje te maken voor deze actie hebben we wel toestemming van jou of van je ouders nodig om een aantal persoonlijke gegevens te mogen gebruiken. Zonder toestemming kan jouw plaatje niet gedrukt worden. En dat zou jammer zijn, dus laat deze kans niet voorbij gaan!

Daarom vragen we je nu alvast hiervoor je toestemming te verlenen. Overigens worden al je gegevens na afloop van de actie verwijderd en heb je in de aanloop naar de spaaractie het recht om deze te laten verwijderen (als de plaatjes al gedrukt zijn, kan dit niet meer teruggedraaid worden).

Wil je dit makkelijk online doen ga dan naar: de toestemminsgswebsite van S.V. Honselersdijk en volg de instructies. Het kost je maar 1 minuut van je kostbare tijd!

Van der Meer verzekeringen